Tæt på

Vi er anderledes

Vestjylland Forsikring er anderledes. Vi er nemlig ejet af vores kunder, og vores vision er at have de mest tilfredse kunder. Det betyder blandt andet:

Du er i centrum 
Fordi vi er ejet af kunderne, arbejder vi ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for din og andre kunders tilfredshed.

 


Ingen telefonkø
Du kommer til at tale med en medarbejder inden for 20 sekunder. Det er også nemt at kontakte os på mail, chat eller via kundeportalen Mit Vestjylland.

Vi er der, når du har brug for os 
Det er vigtigt for os, at du også er velkommen, når du har skader. Det er netop dér, vi beviser vores værdi for dig.

Nem og hurtig behandling af skader
45 % af alle tingskader er behandlet inden for et døgn. Du kan anmelde skader via telefon eller online.


Ens pris til nye og gamle kunder 

Vores prispolitik er, at du får den bedste pris, uanset om du er gammel eller ny kunde. 


Vi forbedrer jævnligt dækninger og sænker priserne

Når selskabet har økonomisk overskud til det, kommer det kunden til gode. 
Fx er prisen på hus- og bilforsikringer sænket med hhv. 15 % og 10 % de seneste år.


Kompetent og personlig rådgivning

Vores assurandører tager gerne hjem og besøger dig, når der er behov for at tale om forsikringer. Du kan også møde engagerede medarbejdere i telefonen eller på kontoret i Videbæk. Uanset hvor, arbejder vi for at give dig, de forsikringer, du har brug for, og en hurtig og kompetent behandling af skader.

 

Kundernes værdier

Vestjylland Forsikringer har sikret vestjydernes værdier i mere end 180 år. Det begyndte med lokale forsikringsforeninger, der forsikrede køer, stude, heste og husgeråd, som køkkengrej og linned.

Det moderne forsikringsselskab har det til fælles med de tidligere, at forsikringerne afspejler kundernes hverdag og virkelighed. Det er stadig kundernes værdier, der er vigtigst for Vestjylland Forsikring.

Vores værdier
Vestjylland Forsikrings værdier har rødder i den midt- og vestjyske kultur. Det betyder, at vi er troværdige, ihærdige og proaktive. Kundernes hverdag er vigtig for os. Derfor støtter vi kultur og sport, der hvor vi og vores kunder bor. Vi har tradition for at gøde jorden dér, hvor vi også høster.

”Vi har ingen telefonkø. Vi sætter en ære i, at du aldrig hører: Du er nu nummer fem i køen…”
 

Malene, receptionist

 

”Hos os er du også velkommen, når du har skader. Det er i den situation, vi for alvor kan vise dig værdien af at være forsikret hos os.”

Lars Bue, skadechef 

 

Skriv til os

Fortæl os, hvad vi kan hjælpe med.

De indtastede oplysninger bruger vi udelukkende til at behandle din henvendelse. Vil du læse mere om hvordan Vestjylland Forsikring behandler dine persondata, kan du finde oplysninger her. Felter markeret med * skal udfyldes


Hvad er din boligsituation*



Spørgsmål om forsikring?

Ring eller mail til os, hvis du vil vide mere om os og vores forsikringer.

Bestil et møde

Aftal et møde med en af vores assurandører. Vi aftaler et møde, når du har tid.